Видалення вм'ятин на автомобілі
без фарбування
у Львові

Пропонуємо якісний ремонт кузова авто без шпаклювання і фарбування

  • Швидко

  • Якісно

  • З гарантією

Багаторічний досвід роботи по вирівнюванню вм'ятин дозволяє гарантувати клієнтам високу якість і відмінний результат

Ваше авто було пошкоджене? Фарба вціліла, але деталь погнута? Вирішили фарбувати?
Не поспішайте на "малярку". Приїждайте до нас і можливо ми зможемо виправити вм'ятину на кузові вашого автомобіля без покраски.

Вирівнюємо вм'ятини на кузові автомобіля у Львові - вже 7 років!

Видалення великих вм'ятин на криліВидалення великих вм'ятин на крилі

Просто приклад

Не буду переконувати, агітувати, заманювати. На цьому фото, одна з моїх улюблених робіт. Не все вийшло ідеально, бо й не могло вийти. Була трошки пошкоджена фарба і занадто складна вм'ятина, вирівнювання якої ускладнювалося досить твердим металом і двома ребрами жорсткості на багажнику.

Взявся за цю роботу більше з власної цікавості. Спробувати себе, зможу чи ні. Часу на роботу пішло десь годин шість. Але зараз дивлячись на це фото, згадую і пишаюся собою. Мені подобається. Власнику теж. Ще одна машинка уникла "малярки".

Фарбувати чи ні, вирішувати вам!

Таблиця порівняння безпокрасочного ремонту і класичного перефарбування
(дані з розрахунку за одну деталь)

Фарбування автомобіля Безпокрасочний ремонт
Фарба, лак, шпатлівка, скотч, укрівельні матеріали
для захисту ділянок, що не фарбуються
(вартість біля $50)
Термоклей, стрічка для підмотки інструменту
(вартість в межах 20-50 грн)
Вартість роботи маляра приблизно дорівнює вартості матеріалів ($50) Переважно в межах 400-800 грн. В простих випадках може бути 200 грн,
в складних 1500-2000 грн.
Час на рихтовку, підготовку, шпатлювання, пофарбування, лакування,
сушку, полірування (а при необхідності демонтаж і монтаж елементів)
від 2 до 4 днів
За необхідності демонтаж і монтаж елементів. До роботи переважно
можна приступати негайно. Полірування виконується лише при необхідності.
Час на виконання роботи зазвичай від 30 хвилин до 3-4 годин.
Можливі недоліки:
Невідповідність відтінку фарби оригінальному пофарбуванню,
Видимі сліди шпаклювання,
"Пісочок" або "кратери" по лаку, що не вдалося заполірувати,
Розтріскування і лущення лаку через якийсь час,
Перефарбований елемент видно практично майже завжди.
При продажі автомобіля це викликає незручні запитання у потенційних покупців
Можливі недоліки:
Не до кінця вдається "підняти" вм'ятину і залишається видимий слід від неї,
При пошкодженні може зминатися лак і після вирівнювання металу це створює
переливи фарби при огляді під гострим кутом.
Якщо деталь вже була перефарбована раніше, то при роботі
є незначна ймовірність відриву лаку чи фарби.
Підсумок:
Вартість біля $100
Залишаєте машину на кілька днів на СТО
Видимі сліди перефарбування
Підсумок:
Вартість переважно 400-800 грн.
Забираєте автомобіль в той же день
Можливі залишки вм'ятини видимі переважно лише власнику і майстрові.

Простими словами про вирівнювання вм'ятин без фарбування

Фактично таке видалення вм'ятин, що не потребує перефарбування кузова є ускладненим і більш професійним видом класичного рихтування. Цю технологію люди між собою називають по різному. Часто можна почути, як кажуть, що це витягування вм'ятин магнітами, або присосками. Доводилося навіть чути, що машину сильно побиту градом вирівнювали магнітами, за допомогою апарату, що підключався до комп'ютера і на екрані буквально видно було як вм'ятина витягується і метал приймає початкову форму. Навіть казали, що на тій машині весь кузов був алюмінієвий.

Насправді ж видалення вм'ятин це кропітка ручна робота, що потребує терпіння, підготовки і досвіду. Виконується ручним інструментом з використанням різноманітних технік та засобів. Основними напрямками є робота важілями, або як їх часто називають гачками чи клюшками і клейова система. Хоча зазвичай ці обидві техніки поєднуються в багатьох випадках. За допомогою термоклею на деталь приклеюються спеціальні "грибки" різної форми і ними підтягується основна частина металу. Та робота "грибками" не дає можливості якісного контролю підняття металу. Тому після того йдуть в роботу важілі, якими метал на пошкодженій деталі витискається до потрібного рівня. Важілі дозволяють точково тиснути на метал ізсередини, буквально по міліметру підіймаючи його до необхідного рівня. Хоча часто людям зі сторони здається, що все, що робить майстер дуже просто повторити, та це не так.

Звичайно, що якість вирівнювання залежить багато в чому від досвіду і вміння майстра, але не лише це впливає на кінцевий результат. Чим більше різноманітного інструменту є в майстра, тим більше шансів, що він зможе дістатися будь якої пошкодженої ділянки кузова. Якість інструменту теж відіграє значну роль в цьому. Крім того багато залежить від самої форми вм'ятини і від місця де вона знаходиться. Як правило метал кузова сучасних автомобілів є досить пружним і тонким, що даже можливість "піднімати" вм'ятини навіть досить складних форм. Та буває таке, що грубий і м'який метал кузова не має пружності і або не піддається такій рихтовці, або з часом вм'ятина може "просісти".

Тим, хто ще вагається чи варто їхати на таку рихтовку без фарбування раджу таки спробувати. По великому рахунку ви нічого не втрачаєте. Навіть якщо не вдасться гарно підняти метал, то в будь якому випадку при "малярці" буде накладатися мінімум шпаклівки, що звичайно ж позитивно впливає на якість фарбування. А маляр за рихтовку класичним способом все одно візьме кошти. Менше напевно ніж майстер безпокрасочного ремонту, але якісь візьме. Таким чином, навіть в найгіршому випадку ви ризикуєте незначною сумою грошей, а можете виграти цілу деталь після ремонту, яка не потребує перефарбовування.

Контакти

Чекаємо на вас за адресою:

м. Львів, вул. Моринецька, 7а
(бічна вулиці Т.Шевченка,
заїзд між будинками 134 і 136