Fiat Punto багажник. Вм'ятина була складна і глибока. Самому не дуже вірилося що з того щось буде. Тому робилося в три заходи по 1,5-2 години зранку. Але зрештою вийшло досить непогано. Все частіше приїжджають дуже складні проекти з видалення вм'ятин і беруся за них більше з цікавості. Та результатом задоволений. Як і власниця авто.
Автомобіль був пошкоджений вандалами. Вм'ятини великі і фактично по всьому кузову. Дах - один з пошкоджених елементів. Незважаючи на чорний колір вийшло досить гарно. Практично без переливів, ну і вже точно ніхто не скаже, що з ним треба ще щось робити.
Загалом робилося під пофарбування. В металі була дірка, яку просто розгладив трохи, бо була з завернутими досередини краями. Крім того багажник вже був фарбований, що ускладнює роботу. Багато часу зайняло зняття обшивки багажника, номера з табличкою і планки з підсвіткою і камерою. Очевидно після малярів це все було не дуже акуратно встановлене, тому й зайняло багато часу. Заодно трохи підклеїв зламані попередніми розбірниками кріплення. Власник цілком задоволений. Казав, що згодом пофарбує, вже не так страшно виглядає. Хоча я радив наліпити на дірку якусь емблемку і як на мене то можна було б так і залишити.
Хороший, пружний метал і форма та місце розташування вм'ятини дозволили зробити її майже без втручання ізсередини. Запам'яталася ця робота, бо власник, молодий хлопець, все крутився довкола і заглядав як то робиться. А я лише пристукував згори ребро, навіть не відкриваючи багажника ще. І нарешті в якийсь момент, коли хлопець намотуючи кола відійшов на кілька метрів, вм'ятина з гучним звуком "вистрелила" і встала на місце. Звичайно, що ще треба було доробляти дещо, але ями вже не було. Хлопець дуже засмутився, що не побачив, як це сталося. Але залишився задоволеним.
Було пошкодження крила і дверцят. Коли машина приїхала, то двері впиралися в крило і не відчинялися. Двері власник робити не захотів, хоча під час роботи майстер все одно їх трохи підрихтував.
Це одна з перших робіт. Мало інструменту, мало досвіду, мало практики... Зате багато бажання працювати і робити якісну роботу.
Одна з перших робіт, ще з 2010-го року. Незважаючи на твердий і грубий метал вдалося витягнути вм'ятину. В даному випадку доступ до крила виконувався через фару.
Маленьке крило на маленькій машині. Все чудово і власниця задоволена. Тим паче, що це ліве переднє крило (водійське) і це якраз та деталь, пошкодження якої найбільше муляє око власнику. Так само як і пошкодження водійських дверцят. На цій машині потрошки були пошкоджені всі крила, але власниця приїхала лише тоді коли саме водійське крило ось так потовкли. Але робота була зроблена і машинка знову набула гарного вигляду.
Об'ємна вм'ятина на задньому крилі. Переважно, якщо не зі сторони лючка бензобака, робиться без ускладнень. Але чорний колір вимагає додаткового часу на вилизування переливів фарби, які на іншому кольорі сховались би. Та й вм'ятина такого великого розміру не зникає безслідно, навіть якщо й швидко піднімається то остаточна доводка металу потребує досить багато часу.
Велика вм'ятина, виглядає ефектно. Робляться такі роботи як правило через отвір заднього ліхтаря. Хоча в даному ввипадку довелося розбирати ще й обшивку багажника, тому що пошкодження було досить об'ємним.
Дверцята потовчені вандалами. Ну але Ланос має переважно хороший метал який гарно стає на місце і приємно робити. Для якісної роботи обидвоє дверцят довелося знімати і демонтувати дверні карти (обшивку). В результаті все вдалося
Маленька машинка, маленьке крило, зручний доступ. Вм'ятина виглядає великою, але вирівнялася досить швидко і якісно. Основна яма швидко "вискочила" ну а потім вже крило витискалося "гачками" зсередини.
Дуже складна вм'ятина. Трохи була пошкоджена фарба. Робота тривала біля 5-6 годин. В результаті залишився малопомітний слід і вдалося запобігти фарбуванню. Результатом задоволені і клієнт і майстер. Одне з улюблених фото, що часто нагадує про роботу яка потішила не лише власника але й майстра.
Виглядає нескладною, але передня частина капота майже у всіх машинах закрита підсилювачем зсередини, що перешкоджає нормальній роботі. Метал на Шкодах досить товстий і сильний.
Загалом нескладна робота. Тим паче переднє крило має гарний доступ зсередини, завдяки чому можна робити майже все.
Одна з самих перших робіт. В далекому 2010-у році. Залишилося трошки незакінченим. Частково через брак досвіду і часу, частково через брак часу в клієнта.