ПРО ТЕХНОЛОГІЮ PDR
і про майстра

Видалення вм'ятини складної форми на багажнику

Кілька слів про технологію вирівнювання вм'ятин без фарбування

Ця технологія (Paintless Dent Repair) була розроблена (застосована публічно під час міжнародної виставки) спеціалістами компанії "Mercedes-Benz" у п'ятдесятих роках минулого століття і використовувалася для виправлення дефектів які могли з'явитися на кузові автомобіля при складанні на заводі, при транспортуванні до салону, або в самому салоні. Згодом технологія видалення вм'ятин без фарбування поширилася у всьому світі.

Суть технології полягає у роботі майстра, який ручним інструментом витискає потроху вм'ятину зсередини до початкового рівня отримуючи доступ до неї через технологічні отвори в кузові автомобіля.

Фактично розвиток технології такого видалення вм'ятин забезпечується високою якістю сучасних лакофарбових матеріалів, які використовують виробники при виготовленні автомобіля.

В більшості випадків після такого ремонту ушкоджене місце на кузові знайти неможливо, або дуже складно.

Технологія вирівнювання вм'ятин без фарбування орієнтована в першу чергу на реставрацію кузова автомобіля у тому випадку, якщо фарба не пошкоджена в місці ремонту. Хоча часто застосовують технологію PDR і у випадках з незначним пошкодженням лаку (подряпинами) та подальшим поліруванням, або навіть якщо фарба пошкоджена настільки, що фарбувати доведеться все одно, то застосування технології PDR дозволяє зебезпечити накладання мінімального шару шпаклівки при подальшому фарбуванні.

Видалення великих вм'ятин на крилі

Інструмент

Для виконання такої роботи випористовується ручний інструмент. Переважно це різної форми та довжини важілі (гачки) завдяки яким майстер через технологічні отвори у кузові автомобіля має змогу отримати доступ до вм'ятини із середини. Гачки спеціальної форми дозволяють працювати навіть там де є підсилювачі чи інші елементи кузова, що закривають прямий доступ до пошкодженої ділянки.

Також використовується так звана клейова система. В цьому випадку на вм'ятину приклеюються пластикові "грибки" різної форми і ними підтягується увігнутий метал. Клей після цього знімається і слідів на кузові він не залишає. Клейова система використовується для пришвидшення роботи, тобто спочатку вм'ятина підтягується максимально до потрібного рівня, а потім вже доробляється гачками. Також її застосовують для тих вм'ятин, до яких немає доступу з внутрішньої сторони елементу (як правило це арки над дверима, або дах, якщо пошкодження незначні і немає змісту знімати стелю.

Під час роботи ми використовуємо інструмент, який переважно виготовлений в США та Данії.

Видалення великих вм'ятин на крилі

Про майстра

Мене звати Ігор. Працюю по видаленню вм'ятин з 2010-го року. Після навчання роботі за цією технологією в Києві розпочав власну справу. До 2015-го року включно працював на вул. Замарстинівській. За цей час було врятовано від пофарбування без перебільшення сотні автомобілів. В процесі роботи набирався досвіду, вчився, вдосконалювався. З'являвся і освоювався новий інструмент, та нові техніки роботи. Більшість клієнтів залишалися задоволеними роботою і результатом. Брався навіть за роботи, які не хотіли робити інші майстри. Потім пішов добровольцем і приймав участь в АТО на сході України. У 2017-му відновлюю роботу і запрошую клієнтів старих і нових за новою адресою: м. Львів, вул. Моринецька 7а.